Måndag

Hello.
Jag sitter på engelskalektionen.
Har precis gjort klart en gruppuppgift så tog lite paus. Höhö
Imorse var jag verkligen aaaaastrött. Orkade inte verkligen inte gå upp, men min pappa ringde till tandregleringen och de sa att det bara fanns två tider för lagningen av min tandställning idag. Klockan 08:40 eller typ 15:40. 15:40 skulle jag inte hinna i och med träningen så jag fick stressa som en tok. 20 minuter hade jag på mig och göra mig iordning, käka fruksot och packa. Prioriterade frukosten och det resulterade till mitt utseende idag. Spela roll?! Hann nästan till tandregleringen och där fick jag lite glada nyheter (!) sen åkte jag till skolan och hann även i tid där. Så från att ha legat i sängen klockan 8 till att vara i skolan klockan 09:15, rätt bra jobbat ändå tycker jag.
Ska snart ha matte, vilket jag inte har lust med och sen är det träning. Bara en timma idag vilket är rätt bra med tanke på att jag känner mig halvt utbränd i kroppen. Har stukat handleden också, inte så bekvämt.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, vilket ska bli så extremt skönt.
I have to go!
/ V
image775
Inte långt kvar nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0