Merci och så.

Lagar mat för fullt nu, ris och någon sweet and sour wokröra. Det blir gott hoppas jag. Sedan bär det iväg till isdansen och efter det väntar sängen med plugg. Ska i alla fall försöka göra klart en redovisning nu, innan träningen. Förövrigt har jag idag kollat in den artikel som några bloggare var med i Café, om mäns klädsel. Rekommenderas till våra manliga läsare. Annars verkar det som niotillfem ska ta ett uppehåll. Trist.

image902
Dagens middag.

image903
Förresten, kolla vilken snygg bil jag såg utanför mitt hus idag.

Pusspusspusspuss!


Kommentarer
Postat av: Lolls

jag känner en av niotillfems polareXD matilda heter hon ;)

2008-05-14 @ 17:12:26
Postat av: Anonym

en fråga.. vad har ni alla för betyg?:) puss... fin blogg btw

2008-05-14 @ 18:41:18
Postat av: Rebecca-Theplace

Coolt lolls!

PS: Jag har rätt bra betyg.

2008-05-15 @ 16:49:53
URL: http://theplace.blogg.se/
Postat av: valda

PS2. jag har rätt bra betyg om man säger så.

2008-05-15 @ 17:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0