Njuta.

Sitter här med en kopp té (haha) och lyssnar på Cat Powers- Sea of love. Så fint. Underbart.

..

Valborg har varit jättebra/fin/cool/bäst. Spenderades mest ute på landet med B. Tack!
Bilder kommer imorgon, nu måste jag plugga, har prov på ISLAM imorgon. Det är jätteintressant att läsa om alla skruvade kristna fundamentalister och deras sjuka beskrivningar av en helt normal religion. Jag visste faktiskt inte att vuxna människor kunde bete sig så dumt. Det är helt sjuukt för att citera Grynet. Om ni också har någon skruvad religionsuppfattning så är det bara att fråga Rebecca, hon tar hand om det där. (Se vad fint jag kan prata om mig själv i tredje person ^^.

Pusspusspusspuss!

image765


Kolla vad många bilder. Mestadels på mig själv, EGOGIRL.

Kommentarer
Postat av: J - Theplace.

Härliga bilder gumman! :)

2008-05-05 @ 01:05:37
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: Annie

Fina bilder!

2008-05-05 @ 12:38:15
URL: http://annie82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0