Okejokejokej.

Känner ni också ibland att ni blir rastlösa, får lust att skrika, en känsla i magen? Ibland står jag på huvudet.

Det hjälper.


Dagen idag har varit normal på alla sett och vis. Jag håller på med ett linne (som egentligen skulle bli en dräkt men så blev det inte) på slöjden och den är väl klar snart. Nej, jag glömde DH!! Haha. Naej! Igen!
Nu ska jag skriva klart en liten Cha-Cha-historia och välja kläder tills på fredag. Jennifer, snälla kan jag låna din bruna kjol? Och Valda, kan vi byta tillbaka skor?
Nej nu är det dags att gå och titta på en förströelse så djup att halva landets ungdomar följer den. Och deras mammor också antagligen.

Sedan ska jag gå och lägga mig. Jag har sömnproblem för att det är så ljust ute. Blä.

image898
Haha, här har Bettan och jag krupit in på kungsholmens gymnasium för att ta en genväg. Minnen alltså.

Pusspusspusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bettan?

2008-05-14 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0