Onsdag,

image901
På Maldiverna, Paradise Island.

Nu har det blivit onsdag.

Vi slutade tidigare idag, runt 12 vilket var hur skönt som helst. Nu har jag legat och slappat framför Tv:n och käkat glass, men jag antar att jag måste få något bättre i mig innan träningen. Vi får se vad blir.
Sedan ska jag som sagt på träning och efter det blir det tidig sänggång. Ska bräcka mitt rekord på 22.00.

Vet ni, att idag fick jag också veta hur det gått på min engelska uppsats (nationella provet). Den var tydligen "skitbra"!
Härligt, då slipper man oroa sig för den..

Pusspusspusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är du?:P

2008-05-14 @ 18:35:42
Postat av: sandri

grattis=)

2008-05-14 @ 20:33:47
URL: http://kiisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0