PLUGG I STORA LASS

OMG.
Vad jag har pluggat idag må ni tro.
Sedan jag kom hem har jag suttit och gjort tyska (NP och börjat med arbetet om ett tysktalande land), PP är nästintill klar, historian är också alldelse strax klar behöver lite mer på MVG- frågan bara, ja det är det jag har sysslat med idag. Med små korta pauser för middag med brorsan, springtur plus lite styrka och DH. Känns bra, även fast det är mycket kvar så känns det ändå som att jag är på god väg och det har faktiskt varit roligt och intressant, tro det eller ej.
Imorgon börjar jag sent men ska upp tidigt för att fortsätta att plugga och så kan det vara skönt att inte behöva stressa för en gångs skull.
Nu: Krypa ned i sängen och läsa lite.
NATTI!
/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0