Sjukling

image904
image905
image906
Eliot.

Igår när jag var påväg hem från träningen ringer min mamma & säger förtvivlat att jag måste komma hem jättesnabbt för att Eliot bajsar & spyr blod. Vi gick till djurakuten(tack & lov att det låg så nära!). När vi kommer dit får vi veta att han antingen är magsjuk eller har ätit något olämpligt. Eftersom han inte har ätit ordentligt sedan i söndags eller druckit så är han mager & uttorkad. Han fick lite antibiotika, dropp & så tog de blodprov. Stackarn var alldelles matt efter det. Idag ska han vara där & få dropp hela dagen lilla plutten. Så jag måste vara hemma med den lilla vovven, för han klarar inte av att vara ensam. <3J.

Kommentarer
Postat av: Rebecca-Theplace

jag tänkte väl att jag inte såg dig i skolan idag..

2008-05-15 @ 16:48:16
URL: http://theplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0