Skönhetsprodukter

Sitter med hårinpackning i håret, köpt idag på Lush. Blev även en lite speciell deo även den från Lush, ett schampoo där ifrån, en fotfil The Body Shop och en traditionell body lotien från The Body Shop. Härligt med lite nytt att fylla skåpen med. Blir en till storhandling på The Body Shop innan sommaren, är nämligen ett erbjudande om att om man handlar för över 400 kr så får man en neccesär på köpet, gäller endast medlemmar. Det är mina två absoluta favoritaffärer när det kommer till skönhetsprodukter. Visst det kan vara lite smådyrt men det är det verkligen värt!
Annars känns min kropp lite halvdöd. Halsontet fortsätter... not fun! Blir kanske en hemmadag imorgon om jag inte känner mig bättre.
Ikväll är i alla fall jag bänkad framför tvn. Barnmoskorna, Morgonsoffan och Sverige pussas och kramas!
Nu: Duscha!
/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0