Sola - NÄSTA!

image808
image809
image810
©Jennifer - ThePlace
Bilder från igår.
1 stenhamra, jag & hundarna ska hem.
2 betlehem.
3 jag väntar på bussen.

Idag är jag &så hemma, jag orkar bara inte skola. Sen har jag ju faktist glömt, Jag hade 38/41 på biologiprovet. Vilket är MVG+. Det låter bra, jag vet. Men jag var inte bäst i klassen. Jag är missnöjd. Jag vill veta vart domdär 3 poängen var?! Jag trodde jag gjorde det fläckfritt. Jag misslyckades. Men jag kan inte säga att jag inte är nöjd, visst är jag det. Jag hade faktist jättebra på det muntliga, kanske bäst, jag vet inte. Jag hatar att vara nästbäst, jag vill vara BÄST. Jaja, ses. <3J.

Kommentarer
Postat av: Jenny

väldigt behagliga bilder! gillar den sista mkt....8)

2008-05-08 @ 10:10:04
URL: http://stromblads.blogg.se
Postat av: Stina

äsh, va inte så hård mot dig själv. mvg+ e ju det bästa. skit samma om nån annan fick fler poäng än dig, de fick ju endå samma betyg som dig..

2008-05-08 @ 13:37:22
URL: http://contaqt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0