Soliga lördag

FY FAN VAD JAG ÄLSKAR DETTA VÄDER!
Jag har blivit fett brun idag också. Älskar att jag blir brun så lätt
, räcker med att jag är i solen ett litet tag bara.
Var uppe med tuppen idag, 7 närmare bestämt. Mötte Issa och Bella vid Kungsträdgården för att göra studiebesök i Synagogan. Efter vi hade varit där typ en timme så tyckte vi att det räckte så vi gick ut i solen och satte oss och pratade om ditten och datten. Sen tog vi en promenad till Slussen. Sen har jag varit ute hela dagen idag i det underbara soliga vädret. Har även, precis som igår, badat och det var jätteskönt. Blev sushi till lunch, smaskens! Duktig som jag är tog jag med lite arbete så jag har betat av lite, skönt. Nu har jag precis tagit ett bad, ser än så länge ut att bli en lugn kväll, vilket är skönt. Men man vet aldrig. Ska i alla fall äta bulgur, sallad och fisk till middag, ska bli gott!
Nu: Kolla lite på Eva och Adam och vänta tills maten är klar!
/ V
image830

Kommentarer
Postat av: camilla

naaw, eva och adam, det var länge sen ;D
går det de gamla avsnitten nu? isåfall ska jag nog kolla nån gång, det kan vara sött :P

2008-05-11 @ 00:09:04
URL: http://millathebest.blogg.se
Postat av: Rebecca-Theplace

Valda är bruuuunast.

2008-05-11 @ 19:52:23
URL: http://theplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0