Stressig måndag

Var tvungen att gå från skolan rätt tidigt idag. Hade en del ärenden så som tandis mm, som skulle uträttas. Redovisningen imorse gick relativt bra och det är skönt att ha det avklarat, en sak mindre att tänka på i denna stress jag just nu befinner mig i.
Blev sushi till lunch och en massa plugg. Har renskrivit klart historian så nu har jag endast två frågor kvar, har även skrivit klart min novell så nu ska jag bara kontrolera någon extra gång, stavning, grammatik mm. Har fortfarande mycket kvar men det känns skönt att beta av, det gå framåt liksom.
Nu måste jag byta om till träningen, dräktdag idag. Kommer hem vid 8- halv 9 skulle jag tro.
/ V

Kommentarer
Postat av: Rebecca-Theplace

Skitbra valdis!

2008-05-12 @ 15:43:26
URL: http://theplace.blogg.se/
Postat av: Johanna

glöm ej rebecca grönan??

2008-05-12 @ 20:42:58
Postat av: J - Theplace.

Hahah, dräktdag.. kan man komma på något löjligare?

2008-05-12 @ 21:48:09
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0