Ta fram era anteckningsblock och börja anteckna

OMG.
Fastnade i lite bloggläsning nu ett tag och glömde helt av mitt pluggande
och om tio minuter börjar So you think you can dance, sorgligt att jag inte hinner plugga mer nu då, NOT. Haha Nej, men jag tycker faktiskt jag har pluggat rätt bra idag så jag förtjänar att vila hjärnan från tyska och engelska ett tag. Alltid när jag pluggar t ex engelska så börjar jag tänka på engelska också, typ istället för att tänka "vad ska vi äta idag" så tänker jag istället "what are we going to eat today"(vilket jäkla exempel, haha), strange. Någon som känner igen sig?
Bye bye lovers.
/ V

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) du får ha en bra kväll!

2008-05-15 @ 19:13:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0