Tisdagsträningarna gillar jag.

Älskar tisdagsträningarna! Idag körde vi cirkelträning och jag kommer få träningsverk i armarna.
Nu har jag precis duschat och ska snart äta. Andra Avenyn idag, helt sjukt hur jag kan ha varit så anti det programet och så för nu. Kan inte missa ett avsnitt. Ikväll är det Desperate houswifes och det kan jag definitivt inte missa. Har hört att det ska vara extra spännande och hända extra mycket saker idag.
Imorgon har vi nationella i matte, hoppas verkligen att det går bra, annars vet jag inte vad jag gör. Jaja.
På träningen pratade vi även om att gå till Grönan, det kan ju vara lite småkul, jag åker allt och favoriten är frittfall.
Dagens mat:
Frukost:
Fil med färska jorgubbar och müsli (ingen hemma som kunde göra gröt till mig, haha), knäckesmörgås (detox) med ost, paprika och gurka, vatten, morgondrink och grönt te.
Lunch: Grekisk sallad.
Mellanmål: Annanas, cashewnötter (osaltade) och lite torkad frukt.
Middag: Blir det fisk i citronsås, fullkornsbulgur och sallad. Smaskens!
Nu: Äta middag.
/ V
image780

Kommentarer
Postat av: johanna k

hej de kanske blir kul ändå!!/ johannak på fysen

2008-05-07 @ 07:36:43
Postat av: Rebecca-Theplace

Nej, det missade jag!

2008-05-07 @ 18:30:46
URL: http://theplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0