Torsdag, röd dag.

image746
Längesen, min systers hand på bönor & bakat.

Jag tycker att det låter lite fint att kalla en dag för en röd dag, att den har sin alldelles egen färg, att man är ledig på röda dagar gör det inte sämre.
Idag har jag haft lite fystester & dans. Det gick helt okej, fast jag råkade åka fel på morgonen, lång historia. Väl hemma flippade jag ur på migsjälv; jag behöver förändring. Så jag letar fram min borste som inte använts sen länge & börjar dra & slita i mina lockiga halvdreads. Ont gjorde det & jag har inte lika mycket hår kvar. Sen hoppade jag in i duschen & konsumerade en hel del inpackning & balsam i mitt slitna rufs. Resultatet blev fint, typ lite fluffigt & torrt. Alldelles nyss kom vi hem från middag på en sushi bar & nu avnjuts lite Ben&Jerry's, bohemian rasberry var det visst (hah).
Love & kisses. J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0