Tuesday

HEMMA!
OMG, trodde aldrig jag skulle orka pallra mig upp kvart över sex i morse
, but I did it. Haha. Provet gick inte så jättebra tror jag. Behöver mer tid på mig. Sitter alltid kvar till sist och när jag lämnar in så har jag inte ens svarat på allt ordentligt för att jag inte har hunnit. Hur är det liksom?! Idag hade jag två frågor på slutet var av den ena jag bara hann börja uträkningen på och den andra hann jag helt enkelt inte göra. Aja, life goes on.
Skulle haft dans idag på SATS men jag inser att jag inte kommer hinna. Allt detta plugg jag sitter med + att jag både igår och idag har ont i halsen. Hoppas det inte bryter ut någon jobbig förkyldning bara.
Nu: Plugga, tyska är det som står föst på schemat, någon som kan hjälpa till? Cissi räddade mig för ett tag sedan och det är jag evigt tacksam för ska du veta! Var tvungen att säga det. :)
/ V
image886

Kommentarer
Postat av: Rebecca-Theplace

Why
615?

2008-05-13 @ 17:17:55
URL: http://theplace.blogg.se/
Postat av: valda

what?! :O

2008-05-13 @ 17:34:07
Postat av: J - Theplace.

hur räddade hon dig ?
duvet att du hade is idag ? :S
synd att det inte gick så bra , bättre lyckat nästa gång, ellerhur`? :)

2008-05-13 @ 19:46:46
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0