Uttråkad

image757
©Jennifer - ThePlace


Jag kommer ihåg när jag gjorde dethär kollaget, åh jag vill göra om mitt rum NU! Fast inte riktigt såhär längre, hm.

Iallafall, det jag skulle taupp med detta inlägg var absolut inte hur mitt rum är utan bloggare.
Jag måste få ner detta så att folk kan läsa. Jag är så jävla trött på dessa bloggare, även om jag är en av dem. Alla är precis likadana, alla skriver om samma bilder, samma klädesplagg, samma modeller, samma fotografer. You name it baby! Jag är rädd att vi påverkar varandra alldeles för mycket, för seriöst; det kan inte finnas så många likadana personer i denhär världen, som hittat till framförallt devote.se. Jag kallar detta för 'Lisa-vågen'. Jag säger inte att det är en negativ sak, jag gillar verkligen denna tjej! Men det känns ärligt som om ni vi alla vill vara henne. Jag kommer på migsjälv ibland &så, men jag försöker verkligen vara migsjälv. Alla bloggar handlar numera bara om topshop, monki, forever21, luella etc. Jag blir bara så trött, så trött. För undermedvetet påverkas vi av detta, oavsett om vi vill det eller inte. Om jag ska vara ärlig tycker inte jag att monki är särskilt great. Jag hittar inte alltid saker på varken topshop eller forever21. Allt är ju bara likadant, man kan inte välja! Du kommer ändå att seut precis som alla andra som går runt där ute, hur kul är det på en skala?! Jag ber er bara tänka på det, tack för er tid. Ni som läste villsäga.   <3J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0