Vårfesten i Högan!

Sitter nu och äter glass i solen, myys!

Nu hann Jennifer före mig men, MEN, jag ska ge min syn på vårfesten;

Programmet med mina kommentarer såg ungefär ut såhär:

  • Ett par kåta niors parningsrop "Jag är så het". Hmm. Okej, jag vet.
  • En lite för grov för dagsljus men väldigt snygg dans framförd av dansarna. Kärlek till deras överkroppar :)
  • Ett par intetsägande 6:or.
  • Då har jag inte ens nämt sången utförd av en våldsbenägen 9:a dedikerad till rektorn. (Jag ba: okej, sure, kill, kill).
  • Amerikas nationalssång- WTF?!
  • 9C:s tolkning av Michael Jackson. Upp och ner, upp och ner. Knappast dåligt men ändå, HA HA.
  • Och så sist men ABSLOUT inte minst våran kära Libbe! I en klass för sig. You know who I mean, guys..
Högalidsskolans vårfest 2008 tackar för sig det här året.

image819
Jag och Lina fick oss också ett litet ääääventyr.

Egentligen var det ju sagt att vår klass också skulle dansa, men vi hade ingen musik så Lina och jag fick ta och spurta hem som rena rama galningarna för att hitta den där högst onödiga musiken.

Det slutade med att vi tog med oss hela datorn till skolan (och) kom försent.

Men ändå, trots våra ihärdiga andsträngningar blidde det ingen dans. Buhu. Eller vad säger du Lina?

image820
Datorn. Rebecca signar ut slut.

Pusspusspusspuss!


Kommentarer
Postat av: lina

helt jävla värdelöst ! var fan taggad på att dansa haha

2008-05-09 @ 22:22:06
Postat av: Rebecca-Theplace

M jag vet Lina, haha. Men fyfan vad jag ser ful ut!

2008-05-09 @ 23:41:18
URL: http://theplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0