Wochenende

Tjohoooo!
Hemma.
Som det brukar bli så har jag inte varit hemma allt för mycket denna helg.
Igår var jag på stan med brorsan
+ polare, trevligt. Sen spenderade jag kvällen @ rebeccas place och det var länge sen så det var ett kärt återseende. Idag så vaknade jag brevid min pingla, lite sent, men ingen fara på taket. Käkade ett äpple och drack lite te innan jag gick och mötte Fanny. Var verkligen härligt att träffa den människan! Hon är bäst och vi hade det supermysigt.
Jag har förövrigt gått och blivit lat och det är INTE kul. Jag måste springa idag men jag orkar inte. Tror jag kör lite gummiband och hopprep istället, så har grannarna något att titta på. Höhö
Btw min mamma ska färga håret idag så jag tänkte passa på att slänga i lite blonda slingor jag med, har jag mössa på mig imorgon vet ni varför.
I have to go!
/ V


Kommentarer
Postat av: Bea

hehe vad kul! :D Jadå jag ska försöka uppdatera bloggen varje dag med bilder och annat. :) Kram på dig

2008-05-18 @ 18:20:51
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0